Alva Donna World Palace (ex. PGS World Palace) wczasy Turcja Kemer Kiris

3379,00 

Alva Donna World Palace (ex. PGS World Palace) wczasy Turcja Kemer Kiris

Region

Kemer

Opis

Pięciogwiazdkowy hotel znajdujący się w miejscu, gdzie wspaniałe góry Taurus i sosnowe lasy łączą się na błękitnych wodach Morza Śródziemnego na zachodzie Antalyi. Jest idealnym miejscem na wakacje pełne relaksu i niezapomnianych widoków. Urokliwy ośrodek zachęca bogatym pakietem Ultra All Inclusive jak również atrakcyjnym zapleczem sportowo rekreacyjnym.

Lokalizacja

6km od centrum Kemer, 500m od Kiris, 65km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 107000m2.

Kategoria organizatora

5 *

Data otwarcia

1994 r. Odnowiony w 2015 r.

Na terenie hotelu: restauracje (6), bary (8), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (6), basen kryty, baseny odkryte (4), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 9 dla dzieci (działają w godzinach 09:00-12:00,15:00-18:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

• Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 400m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi,Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży, płatne: pawilony.

Pokoje

Zlokalizowane są w 6 budynkach:(liczba pięter: 4, liczba wind: 6)

Typy pokoi

• Standard room land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

• Standard room pool view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

• Standard room side sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

• Doublex family room dla max. 4 os.: dwupoziomowe, 2 sypialnie, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

• restauracja główna „Meander” i „Tigris”, restauracje a la carte (4), bary (8), cukiernia „Monet”

Ultra All Inclusive

(24h)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30), późny posiłek (00:00-06:00) serwowane w restauracji „Meander”

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej

• późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji „Tigris”

• przekąski (12:00-18:30) serwowane w wyznaczonych barach

• lody

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, alkohole importowane

• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

• 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja

• turecka

• płatne. Wymagana rezerwacja.

• włoska

• chińska

• owoce morza

Z myślą o dzieciach

• brodziki (4)

• zjeżdżalnia wodne dla dzieci

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) – bezpłatne

• możliwość wypożyczenia wózka (płatne i w miarę dostępności)

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• piłka nożna

• siatkówka

• siatkówka plażowa

• aerobik

• siłownia

• animacje w nocy, w dzień

• sauna

• jacuzzi

• dyskoteka

• kino

Płatne

• korty do tenisa ziemnego (9)

• oświetlenie kortów

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• lekcje tenisa

• kręgle

• bilard

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przezCOVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK, 24H

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – MAX 1 GOŚĆ NA 6m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – TAK

• Czy na leżakach są materace? – TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – ROZPAKOWANE

• Czy leżaki są dezynfekowane? – CODZIENNIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – SAMOOBSŁUGA

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK: 10.00-12.00 I 14.00-16.00

• Czy centrum SPA jest czynne? – TAK

• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK

• Czy siłownia jest czynna? – TAK

• Czy mini klub jest czynny? – TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM ZAJĘCIA SPORTOWE

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – MONITOROWANIE TEMPERATURY GOŚCIA ZAWIADOMIENIE ODPOWIEDNICH SŁUŻB, SPRAWDZANIE STANU GOŚCIA W SPECJALNYM POMIESZCZENIU, OPIEKA LEKARSKA I ODESŁANIE CHOREGO DO SZPITALA

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – JEŚLI STAN CHOREGO JEST NA TYLE POWAŻNY, ŻE MUSI BYĆ HOSPITALIZOWANY, CHORY JEST LECZONY W SZPITALU I TAM TEŻ ODBYWA KWARANTANNĘ. JEŚLI STAN CHOREGO NIE JEST POWAŻNY, GOŚĆ ZOSTAJE PRZEZ 14 DNI NA PRYWATNEJ KWARANTANNIE

Aktualizacja opisu

06.07.2020 15:51

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Disco

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Sporty wodne

Zjeżdżalnie

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Błękitna Flaga

Ceneo

Wycieczki

Wycieczki zagraniczne

Alva Donna World Palace (ex. PGS World Palace) wczasy Turcja Kemer Kiris

ortlieb seat-pack, namioty turystyczne, deichmann adidasy męskie, adidas copa 19.3, the north face bezrekawnik, wyprzedaz rowerów

yyyyy